Ciencia política, Novidades bibiográficas, Profesorado

Piratas de lo público

“Unha defensa sen complexos do noso sistema público”

PiratasPiratas de lo público : el neoliberalismo corsario al abordaje del estado del bienestar  (P6-1575) é o título da novidade da que vos falamos hoxe. Trátase dunha obra escrita polo profesor de Ciencia Política da USC Antón Losada, publicada pola editorial Deusto. Tédela no primeiro andar da Biblioteca Concepción Arenal, na sección adicada a Políticas Públicas.

O autor destaca nesta obra que o de agora é un proceso que comezou nos anos 80 do século pasado coa revolución neocon, que alterou as regras do xogo para os intereses privados, e permitiulles apoderarse das empresas públicas industriais: telefonía, enerxía, etc. Agora estamos na segunda etapa, que non é, segundo el, unha crise económica, senon un asalto organizado a un estado de benestar que goza dun alto respaldo social.

Antón Losada denomina o sistema de asalto aos servizos públicos “abordaxe 3D”. O primeiro paso consiste en deterioralos recurtando prestacións, presupostos, demorar pagos, e en suma, xenerar a sensación de que o modelo está en crise e de que “isto se afunde”. O segundo é a descapitalización: denigrar aos traballadores, non renovar plantillas ou instalacións. O último paso do proceso é desmantelar e vender. “Pero vender aos amigos, nun proceso escuro, opaco e a comprador previamente seleccionado”

Fonte: Xosé Manuel Pereiro. Los piratas contra lo público. El País, 19/11/2013

http://piratasdelopublico.blogspot.com.es/

Resumo da contracuberta:

En la visión del mundo del Gobierno Popular, los recortes traen crecimiento y el problema de España es el Estado. Y si la realidad de los mercados no lo confirma y la prima de riesgo se dispara o no se coloca la deuda, la respuesta es acelerar el paso, nunca variar el rumbo. Les guía la fe, no el conocimiento.  La reforma laboral utilizó al paro y a la crisis para implantar un modelo ideológico de relación laboral donde el trabajo es un coste que hay que abaratar. Con la excusa de la crisis y la amenaza de la intervención, se ha procedido, además, al desmonte por las bravas del precario estado del bienestar que habíamos construido en España para ir al modelo que le gusta a derecha española: el que pueda pagar que tenga servicios y el que no, no.  Este libro, escrito por el conocido analista político y periodista Antón Losada, explica el viaje del liberalismo corsario que gobierna nuestro país para desmontar todo lo creado hasta el momento, haciendo una defensa a ultranza de nuestro sistema público

Advertisements

About carenal

Biblioteca Concepción Arenal da Universidade de Santiago de Compostela

Conversa

Aínda non hai comentarios.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s